Ladataan...

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Tuotteita  

Ilmainen toimitus Suomeen yli 70 € tilauksiin

Vaihto ja palautukset

Me jesperjunior.fi:n verkkokaupassa haluamme tietysti, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Tämän vuoksi sinulla on aina 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Ainoa ehtomme on, että tuote tulee takaisin alkuperäisessä kunnossa ts. käyttämättömänä ja kaikki tuotelaput paikallaan. Lähetä mukana alkuperäispakkaukset ja tuotemerkit. Seuraa vaiheita 1 & 2 kun palautat tuotteita. Jos olet saanut väärän tuotteen, tai sinulla on jotain muuta kysyttävää tilauksestasi, toivomme että otat yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@jesperjunior.fi nopeuttaaksesi asian käsittelyä. Alusvaatteilla, sukilla ja sukkahousuilla ei ole palautusoikeutta.

Näin palautat

1. vaihe: Pakkaus

Kun palautat tuotteita, käytä mieluiten samaa pakkausta, jossa tuotteet olivat saapuessaan. Liitä mukaan palautuslomake joka on tullut lähetyksen mukana. Tarvittaessa voit tulostaa sen itse täältä. Täytä lomake huolellisesti. 

2. vaihe: Lähetys

Postin kautta tulleet tilaukset: Kirjoita pakettiin Asiakaspalautus / Jesper Junior ja jätä paketti lähimpään postin toimipisteeseen. Pyydä kuitti palautuksesta.

Matkahuollon kautta tulleet tilaukset: palauta paketti alkuperäisessä pakkauksessaan noutopisteeseen. Matkahuollon palautusnumeromme on 9502558. Sitä voidaan kysyä palautuksen yhteydessä. Säilytä kuitti palautuksesta.

Palautuksissa ja reklamaatioissa me maksamme palautuskulut. Huomaa kuitenkin että olet asiakkaana taloudellisessa vastuussa siitä, että palautuksesi tulee meille perille.

Palautettujen tuotteiden hyvitys

Suoritamme takaisinmaksun tilillesi 14 vrk sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Hyvitys tehdään valitsemastasi maksutavasta riippumatta aina tilisiirtona tilille.

Palautuslomakkeeseen tulee merkitä tilitiedot takaisinmaksua varten. Kirjoita tilinumero mieluiten IBAN-muodossa (esim, FI4012345678912345). Huom! Voimme maksaa palautukset vain suomalaisille tileille.

Palautettujen tuotteiden vaihto 

Voit vaihtaa tuotteet toiseen kokoon tai kokonaan toiseen tuotteeseen kirjoittamalla palautuslomakkeen tilausriveille tiedot tilalle haluamastasi tuotteesta. Vaihtaminen on maksutonta. Jos tilalle tulevan tuotteen/tuotteiden arvo on suurempi kuin palautuksen, teemme laskun hintojen erotuksesta ja toimitamme vaihdossa tulevat tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Lasku lähetetään sähköpostitse. Jos taas tilalle tulevien tuotteiden arvo on pienempi kuin palautuksen, hyvitämme hintojen erotuksen tilillenne.

Reklamaatiot

Me takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat olleet virheettömiä meiltä lähtiessä. Jos jostakin syystä saat viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista, viimeistään 14 päivän kuluessa. Vastaamme palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista kuluista, mikäli sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote.

Reklamaatioissa tutkimme tuotteen ja tietyissä tapauksissa lähetämme sen maahantuojalle tutkittavaksi. Mielipiteesi on meille tärkeä. Otamme mielellään vastaan asiakaspalautetta ja vastaamme kaikkiin kysymyksiinne.

Jos reklamaatiosi koskee maksupalvelua, voit osoittaa sen suoraan Paytrail Oyj:lle.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
y-tunnus: 2122839-7

Yhteystiedot

Voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@jesperjunior.fi