Ladataan...

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Tuotteita  

Ilmainen toimitus Suomeen yli 70 € tilauksiin

Ohjeita ja sääntöjä asiakkaalle

 

Kotimyyjät:

Kirjaudu ensin verkkosivulle sivun yläreunasta. Tilausehdot ja lisätietoa rahdeista, palautuksista ym kotimyyjien sivuilta.

Kuluttaja-asiakkaat:

FAOR Oy (0947351-7) harjoittaa Jesper Juniorin verkkokauppatoimintaa. Alta löydät tilausehdot. Varaamme oikeuden muuttaa ehtoja ilmoituksetta. Ostaessasi tuotteita sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.

 

Tilaaminen

  • Asiakastiedot
  • Tilausvahvistus
  • Maksaminen
  • Toimitus
  • Turvallisuus

Palautukset & reklamaatiot

  • Näin palautat
  • Reklamaatiot

Yhteystiedot

Henkilörekisteriseloste

 

Tilaaminen

Asiakastiedot

Kun rekisteröidyt asiakkaaksemme, saat sähköpostiisi vahvistuksen rekisteröitymisestäsi. Tarkista, että kaikki tiedot ovat oikein. Jos et saa vahvistusta, olet luultavasti syöttänyt sähköpostiosoitteen väärin. Voit käydä verkkokaupan sivuilla tarkistamassa asiakastietosi. Sähköpostiosoite, joka toimii myös käyttäjätunnuksenasi, tulee olla toimiva, jotta saat vahvistukset tilauksista sähköpostiisi. Puhelinnumeroosi lähetetään tekstiviesti-ilmoitus kun tilaus on noudettavissa, tarkista että myös se on oikein.   

Tilausvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse, siinä ovat tiedot tilauksestasi. Tarkista tilausvahvistus aina, tietojen tulee olla oikein. Jos olet epävarma jostakin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi (asiakaspalvelu@jesperjunior.fi) . Säästä tilausvahvistus, tarvitset sitä ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluun. Asiointi on helpompaa ja nopeampaa jos ilmoitat asiakas- ja tilausnumerosi.

Maksaminen

Kaikki verkkokauppamme kautta tehdyt ostokset maksetaan käyttämällä Paytrail Oyj:n (ennen Suomen verkkomaksut Oyj) palvelua. Kun olet tarkistanut tilauksesi ja täydentänyt tarvittaessa henkilötietosi, siirryt maksamaan ostoksesi Paytrail Oyj:n palveluun. Maksutapahtuman jälkeen palaat automaattisesti verkkokauppaamme. Tilauksesta lähetetään sähköpostiisi tilausvahvistus. 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Jesper Junior toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Maksu käyttäen Paytrail-tiliä

Käyttäessäsi Paytrail-tiliä maksaminen tapahtuu Paytrailin palvelussa. Paytrail-tilin kautta tehtävissä korttimaksuissa maksutapahtuman sopimusosapuolina toimivat Paytrail ja kortinhaltija. 

Paytrailin yhteystiedot:
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Faor Oy:llä ei ole pääsyä asiakkaan tili- tai luottokorttitietoihin, eikä niistä jää järjestelmiimme mitään pysyviä merkintöjä. Henkilötietoja käytetään Suomen henkilötietolain mukaisesti.

Alv 24% sisältyy kaikkiin hintoihin.

Toimitus

Toimitamme tällä hetkellä tilauksia pelkästään Suomeen ja Venäjälle. // At the moment we deliver orders only to Finland and Russia. // мы доставляем заказы на данный момент только в Финляндии.

Tilaukset Ahvenanmaalle: Ahvenanmaa sijaitsee Suomen verorajan ulkopuolella, ja Ahvenanmaalle tilattavista lähetyksistä asiakas suorittaa arvonlisäveron Ahvenanmaan tullille. Jotta arvonlisäveroa ei veloiteta kahteen kertaan, myymme Ahvenanmaalle toimitettavat tuotteet ilman arvonlisäveroa. Veroton tilaus ei tällä hetkellä onnistu verkkokaupassa, joten ole yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@jesperjunior.fi 

Toimituskulut

Toimituskulut Suomeen ovat 4,95 euroa. Venäjälle toimituskulut ovat 20 € (maananantaina 23.10.2017 alkaen 30€).

Toimitustavat

Jesper Junior -verkkokauppa lähettää tilaukset asiakkaan valinnan mukaan joko Postin tai Matkahuollon välityksellä. Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana, on FAOR Oy maksuvastuullinen. Sinun tulee ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme 14 päivän sisällä. Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kun olet lähettänyt palautuspaketin meille, sinä olet maksuvelvollinen.

Kun toimitustavaksi on valittu Posti, tilaukset lähetetään suoraan toimitusosoitteeseen jos ne mahtuvat postiluukkuun, ja muulloin ne toimitetaan lähimpään postin toimipisteeseen. Saat viestin kun pakettisi on noudettavissa. Posti säilyttää paketteja 14 vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat automaattisesti meille takaisin. Jos olet jättänyt noutamatta yli 3 tilausta, suljemme asiakastilisi.

Kun toimitustapana on Matkahuolto, tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuoltoon, Siwaan tai Valintataloon. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. 

Toimitusaika

Verkkokauppamme normaali toimitusaika Postin välityksellä on 2-3 arkipäivää ja Matkahuollon välityksellä 1-2 arkipäivää. Kampanjan, sesongin tai ruuhkan aikana toimitusaika voi olla jonkin verran pidempi. Tilauksesi tulisi olla perillä viikon kuluessa sen lähettämisestä. 

Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, pidentyneeseen toimitusaikaan sekä mahdollisiin hintavirheisiin. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat perua tilauksesi tai jos sinulla on muita kysymyksiä.

Turvallisuus

Sisäinen turvallisuusjärjestelmämme varoittaa, mikäli tilausta epäillään laittomaksi. Turvallisuusjärjestelmä perustuu erilaisiin parametreihin, jotka turvallisuusasiantuntijamme ja muut yhteistyökumppanimme ovat asentaneet.

Jos turvallisuusjärjestelmä hälyttää, emme toimita kyseistä tilausta. Tämä saattaa valitettavasti johtaa myös siihen, että täysin laillinen tilaus voidaan olla toimittamatta. Toivomme ymmärrystä tässä asiassa, koska kyse on juuri sinun ostoturvallisuudestasi asiakkaana.

Kaikista petosepäilyistä tehdään rikosilmoitus ja asia jätetään turvallisuusvastaaville seurantaan.

Palautukset & Reklamaatiot

Me jesperjunior.fi:n verkkokaupassa haluamme tietysti, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Tämän vuoksi sinulla on aina 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Ainoa ehtomme on, että tuote tulee takaisin alkuperäisessä kunnossa ts. käyttämättömänä ja kaikki tuotelaput paikallaan. Lähetä mukana alkuperäispakkaukset ja tuotemerkit. Seuraa vaiheita 1 & 2 kun palautat tuotteita. Jos olet saanut väärän tuotteen, tai sinulla on jotain muuta kysyttävää tilauksestasi, toivomme että otat yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@jesperjunior.fi nopeuttaaksesi asian käsittelyä. Alusvaatteilla, sukilla ja sukkahousuilla ei ole palautusoikeutta.

Näin palautat

1. vaihe: Pakkaus

Kun palautat tuotteita, käytä mieluiten samaa pakkausta, jossa tuotteet olivat saapuessaan. Liitä mukaan palautuslomake joka on tullut lähetyksen mukana. Tarvittaessa voit tulostaa sen itse täältä. Täytä lomake huolellisesti. 

2. vaihe: Lähetys

Postin kautta tulleet tilaukset: Kirjoita pakettiin Asiakaspalautus / Jesper Junior ja jätä paketti lähimpään postin toimipisteeseen. Pyydä kuitti palautuksesta. 

Matkahuollon kautta tulleet tilaukset: palauta paketti alkuperäisessä pakkauksessaan noutopisteeseen. Matkahuollon palautusnumeromme on 9502558. Sitä voidaan kysyä palautuksen yhteydessä. Säilytä kuitti palautuksesta.

Palautuksissa ja reklamaatioissa me maksamme palautuskulut. Huomaa kuitenkin että olet asiakkaana taloudellisessa vastuussa siitä, että palautuksesi tulee meille perille.

Palautettujen tuotteiden hyvitys

Suoritamme takaisinmaksun tilillesi 14 vrk sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Hyvitys tehdään valitsemastasi maksutavasta riippumatta aina tilisiirtona tilille. 

Palautuslomakkeeseen tulee merkitä tilitiedot takaisinmaksua varten. Kirjoita tilinumero mieluiten IBAN-muodossa (esim, FI4012345678912345). Huom! Voimme maksaa palautukset vain suomalaisille tileille.

Palautettujen tuotteiden vaihto 

Voit vaihtaa tuotteet toiseen kokoon tai kokonaan toiseen tuotteeseen kirjoittamalla palautuslomakkeen tilausriveille tiedot tilalle haluamastasi tuotteesta. Vaihtaminen on maksutonta. Jos tilalle tulevan tuotteen/tuotteiden arvo on suurempi kuin palautuksen, teemme laskun hintojen erotuksesta ja toimitamme vaihdossa tulevat tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Lasku lähetetään sähköpostitse. Jos taas tilalle tulevien tuotteiden arvo on pienempi kuin palautuksen, hyvitämme hintojen erotuksen tilillenne.

Reklamaatiot

Me takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat olleet virheettömiä meiltä lähtiessä. Jos jostakin syystä saat viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista, viimeistään 14 päivän kuluessa. Vastaamme palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista kuluista, mikäli sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote.

Reklamaatioissa tutkimme tuotteen ja tietyissä tapauksissa lähetämme sen maahantuojalle tutkittavaksi. Mielipiteesi on meille tärkeä. Otamme mielellään vastaan asiakaspalautetta ja vastaamme kaikkiin kysymyksiinne.

Jos reklamaatiosi koskee maksupalvelua, voit osoittaa sen suoraan Paytrail Oyj:lle.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
y-tunnus: 2122839-7

Yhteystiedot

Voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@jesperjunior.fi

Henkilörekisteriseloste

Henkilötietolain (523 /99)10 §:n mukainen REKISTERISELOSTE

1. Rekisterinpitäjä
FAOR Oy
Vanha Talvitie 2 a 8
00580 Helsinki

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö
Jaakko Räihä
email: info@jesperjunior.fi

3. Rekisterin nimi
Jesper Juniorin asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin tarkoituksena on asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten käsittely ja arkistointi. Tietoja voidaan käyttää Jesper Juniorin asiakassuhteiden hoitamiseen ja markkinointiin sekä FAOR Oy:n, Jesper Junior -myymälöiden ja verkkokaupan liiketoiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen.

5. Rekisterin tietosisältö
- Etu- ja sukunimi
- Osoitetiedot
- Puhelinnumero
- Sähköpostiosoite
- Asiakasnumero
- Tilaustiedot
- Suoramarkkinointiluvat ja –kiellot
- Tieto asiakkuuden alkamispäivästä
Faor Oy:llä ei ole pääsyä asiakkaan tilitietoihin tai luottokorttitietoihin, eikä niistä jää järjestelmiimme mitään pysyviä merkintöjä. 

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Tietoja saadaan asiakkaan tekemistä rekisteröitymisistä sekä asiakassuhteen aikana asiakkaan tekemistä ilmoituksista ja ostoksista. 

7. Tietojen luovutus 
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja velvoittamissa rajoissa, eikä tietoja luovuteta kolmansille osapuolille. 

8. Rekisterin suojaus
Ainoastaan määrätyillä Jesper Juniorin ja Jesper Juniorin toimeksiannosta ja lukuun toimivien yritysten työntekijöillä on oikeus käyttää asiakasrekisteriä ja ylläpitää sen tietoja. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään. Kaikkia rekisteriä käyttäviä sitoo vaitiolovelvollisuus. Järjestelmä on suojattu palomuurilla, joka suojaa ulkopuolelta tulevia yhteydenottoja vastaan.

9. Tarkastusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tarkistaa, mitä tietoja hänestä on rekisterissä. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisena. Tarkastuspyyntö on allekirjoitettava.